Zasady wysyłki
Wszystkie zamówienia są przetwarzane tego samego dnia roboczego w przypadku zamówień złożonych przed godziną 23:59 czasu środkowoeuropejskiego (z wyjątkiem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy), po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Otrzymasz nową wiadomość, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane.
Wysyłka
Naszym celem jest dostarczenie zamówienia na adres podany przez użytkownika podczas składania zamówienia.
Możemy powiadomić użytkownika, jeśli spodziewamy się przekroczenia przewidywanej daty dostawy, ale nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, zobowiązania, koszty, szkody lub wydatki wynikające z opóźnienia w dostawie w zakresie dozwolonym przez prawo.
Możemy nie być w stanie dostarczyć produktów do niektórych lokalizacji. W takich przypadkach poinformujemy użytkownika i zorganizujemy anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy lub dostawę na inny adres dostawy potwierdzony przez użytkownika.
Ryzyko związane z produktem przechodzi na użytkownika w momencie dostawy na podany adres, chyba że dostawa jest opóźniona z powodu niewykonania przez użytkownika zobowiązań wynikających z niniejszych Warunków. Ryzyko przechodzi w dniu, w którym dostawa miałaby miejsce, gdyby użytkownik nie wypełnił swoich zobowiązań.
Jeśli użytkownik nie jest w stanie przyjąć dostawy lub odebrać zamówienia, możemy przekazać mu kartę z instrukcjami dotyczącymi ponownej dostawy lub odbioru przez przewoźnika.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z numerem śledzenia, który umożliwia sprawdzenie jego statusu. Udostępnienie informacji o śledzeniu przesyłki może potrwać do 24 godzin.
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w ciągu 10 dni od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@lyndo.pl, podając swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia, a my zbadamy sprawę.
Zwroty, zwroty i wymiany
Akceptujemy zwroty do 14 dni po dostawie, jeśli przedmiot jest nieużywany, w oryginalnym stanie i jest zgodny z naszą polityką zwrotów. Zwrócimy pełną kwotę zamówienia. Więcej informacji można znaleźć w naszej pełnej polityce zwrotów.
Jeśli zamówienie dotrze uszkodzone, prosimy o jak najszybsze wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@lyndo.pl z numerem zamówienia i zdjęciem stanu przedmiotu. Zajmiemy się tym jak najszybciej i dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
W razie dalszych pytań prosimy o kontakt pod adresem kontakt@lyndo.pl
Company name : DVM-COMMERCE LIMITED
Reg. Number: 68806498
Address: RM 4, 16/F, HO KING COMM
CENTRE, 2-16 FAYUEN STREET,
MONG KOK
HONG KONG