Ogólne warunki handlowe
Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszymi warunkami przed rozpoczęciem korzystania z naszych usług.
Interpretacja i definicje
Interpretacja
Słowa, których pierwsza litera jest pisana wielką literą, mają znaczenie zdefiniowane w poniższych terminach. Poniższe definicje mają takie samo znaczenie niezależnie od tego, czy występują w liczbie pojedynczej czy mnogiej.
Definicje
Dla celów niniejszych warunków:
- Podmiot Powiązany to podmiot, który kontroluje, jest kontrolowany lub znajduje się pod wspólną kontrolą ze Stroną, gdzie "kontrola" oznacza posiadanie 50% lub więcej udziałów, akcji lub innych papierów wartościowych z prawem głosu do wyboru dyrektorów lub innymi uprawnieniami zarządczymi.
- Konto oznacza unikalne konto utworzone dla użytkownika w celu uzyskania dostępu do naszego Serwisu lub jego części. (Spółka) (określana w niniejszej Umowie jako "Spółka", "my", "nas" lub "nasza") oznacza (Lyndo) .
- Urządzenie oznacza dowolne urządzenie, które uzyskuje dostęp do Usługi, takie jak komputer, telefon komórkowy lub tablet cyfrowy.
- Informacje zwrotne oznaczają przesyłane przez użytkownika informacje zwrotne, innowacje lub sugestie dotyczące funkcji, wydajności lub funkcjonalności naszej Usługi.
- Towary oznaczają towary oferowane do sprzedaży w Serwisie.
- Zamówienie odnosi się do prośby użytkownika o zakup towarów od nas.
- Serwis odnosi się do Witryny.
- Warunki (zwane również "Warunkami") odnoszą się do niniejszych Warunków, które stanowią całość umowy między Użytkownikiem a Spółką w zakresie korzystania z Usługi.
- Usługa mediów społecznościowych strony trzeciej odnosi się do wszelkich usług lub treści (w tym danych, informacji, produktów lub usług) dostarczanych przez stronę trzecią, które mogą być wyświetlane, dołączane lub udostępniane przez Usługę.
- Strona zawiera odnośniki do serwisu Lyndo, który jest dostępny pod adresem https://www.Lyndo.pl.
- Użytkownik oznacza osobę uzyskującą dostęp do Usługi lub korzystającą z niej albo spółkę lub inny podmiot prawny, w imieniu którego dana osoba uzyskuje dostęp do Usługi lub z niej korzysta.
Komentarz
Są to warunki korzystania z tej Usługi oraz umowa między użytkownikiem a Spółką. Niniejsze Warunki określają prawa i obowiązki wszystkich użytkowników w związku z korzystaniem z Usługi.
Dostęp do Usługi i korzystanie z niej jest uzależnione od akceptacji i przestrzegania niniejszych Warunków. Niniejsze Warunki mają zastosowanie do wszystkich odwiedzających, użytkowników i innych osób, które uzyskują dostęp do Usługi lub z niej korzystają.
Uzyskując dostęp do Usługi lub korzystając z niej, użytkownik wyraża zgodę na przestrzeganie niniejszych Warunków. Jeśli użytkownik nie zgadza się z jakąkolwiek częścią niniejszych Warunków, nie może uzyskać dostępu do Usługi.
Użytkownik zaświadcza, że ukończył 18 lat. Spółka nie zezwala na korzystanie z Usługi osobom poniżej 18 roku życia.
Dostęp do Usługi i korzystanie z niej jest również uzależnione od akceptacji i przestrzegania Polityki prywatności Spółki. Nasza Polityka Prywatności opisuje nasze zasady i procedury dotyczące gromadzenia, wykorzystywania i ujawniania danych osobowych użytkownika podczas korzystania z Aplikacji lub Witryny, a także informuje użytkownika o jego prawach do prywatności i o tym, w jaki sposób prawo chroni użytkownika. Prosimy o uważne zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności przed rozpoczęciem korzystania z naszej Usługi.
Składanie zamówień na towary
Składając zamówienie na towary za pośrednictwem Usługi, użytkownik gwarantuje, że jest prawnie zdolny do zawierania wiążących umów.
Twoje dane
Jeśli użytkownik chce złożyć zamówienie na towary dostępne za pośrednictwem Usługi, może zostać poproszony o podanie pewnych informacji związanych z zamówieniem, w tym między innymi imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, numeru karty kredytowej, daty ważności karty kredytowej, adresu rozliczeniowego i informacji dotyczących wysyłki.
Użytkownik oświadcza i gwarantuje, że: (i) użytkownik ma prawo do korzystania z jednej lub więcej kart kredytowych lub debetowych lub innych metod płatności w związku z zamówieniem; oraz (ii) informacje, które nam przekazuje, są prawdziwe, dokładne i kompletne.
Podając takie informacje, użytkownik upoważnia nas do przekazania ich zewnętrznym podmiotom przetwarzającym płatności w celu ułatwienia realizacji zamówienia.
Anulowanie zamówienia
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy lub anulowania zamówienia w dowolnym momencie z określonych powodów, w tym między innymi:
- Dostępność towarów
- Błędy w opisie lub cenach towarów
- Błędy w zamówieniu
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy lub anulowania zamówienia w przypadku podejrzenia oszustwa lub nieautoryzowanej lub nielegalnej transakcji.
Prawo do anulowania zamówienia
Wszelkie zakupione towary można zwrócić wyłącznie zgodnie z niniejszymi warunkami i naszą polityką zwrotów.
Nasza polityka zwrotów stanowi część niniejszych warunków. Więcej informacji na temat prawa do anulowania zamówienia można znaleźć w naszej Polityce zwrotów.
Prawo do anulowania zamówienia dotyczy wyłącznie towarów zwróconych w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane. Należy również dołączyć wszystkie instrukcje dotyczące produktu, dokumenty i opakowanie. Towary, które są uszkodzone lub nie są w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, lub które były noszone po otwarciu oryginalnego opakowania, nie zostaną zwrócone. W związku z tym należy odpowiednio dbać o zakupione towary, gdy znajdują się one w posiadaniu użytkownika.
Zwrotu kosztów dokonamy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconych towarów. Użyjemy tych samych środków płatności, których użyto do złożenia zamówienia, a użytkownik nie zostanie obciążony kosztami takiego zwrotu.
Użytkownik nie ma prawa do anulowania zamówienia na dostawę któregokolwiek z poniższych towarów:
- Dostawa towarów zgodnie ze specyfikacją lub wyraźnie spersonalizowanych.
- Dostawa towarów, które ze względu na swój charakter nie nadają się do zwrotu, szybko się psują lub których termin przydatności do spożycia minął.
- Dostawa towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę i które nie zostały zapieczętowane po dostawie.
- Dostawa towarów zakupionych na wyprzedaży lub w ramach promocji rabatowej.
- Dostawa towarów, które po dostarczeniu są ze swej natury nierozerwalnie zmieszane z innymi towarami.
- Dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na materialnym nośniku, jeśli usługa została rozpoczęta za uprzednią wyraźną zgodą użytkownika i użytkownik przyjął do wiadomości, że utracił prawo do odstąpienia od umowy.
Dostępność, błędy i nieścisłości
Stale aktualizujemy naszą ofertę w Serwisie. Towary dostępne w naszym Serwisie mogą być błędnie wycenione, nieprawidłowo opisane lub niedostępne, a my możemy doświadczać opóźnień w aktualizowaniu informacji o naszych towarach w Serwisie i w naszych reklamach na innych stronach internetowych.
Nie możemy i nie gwarantujemy dokładności ani kompletności informacji, w tym cen, zdjęć produktów, specyfikacji, dostępności i usług. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub aktualizacji informacji oraz poprawiania błędów, nieścisłości lub pominięć w dowolnym czasie i bez powiadomienia.
Cena
W okresie ważności wymienionym w ofercie ceny oferowanych produktów i / lub usług nie zostaną podwyższone, z wyjątkiem zmian cen spowodowanych zmianami stawek VAT.
W przeciwieństwie do poprzedniego akapitu, Przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi, których ceny podlegają wahaniom na rynku finansowym, które są poza kontrolą Przedsiębiorcy, po zmiennych cenach. Ten związek z wahaniami oraz fakt, że wszelkie wymienione ceny są cenami docelowymi, zostaną wymienione w ofercie.
Podwyżki cen w ciągu 3 miesięcy od zawarcia umowy są dozwolone tylko wtedy, gdy wynikają z przepisów ustawowych lub przepisów.
Podwyżki cen od 3 miesięcy po zawarciu umowy są dozwolone tylko wtedy, gdy przedsiębiorca to zastrzegł i:
- wynikają z ustawowych regulacji lub przepisów; lub
- konsument jest uprawniony do rozwiązania umowy od dnia, w którym podwyżka ceny staje się skuteczna.
Zgodnie z sekcją 5(1) ustawy o podatku obrotowym z 1968 r., miejsce dostawy ma miejsce w kraju, w którym rozpoczyna się transport. W tym przypadku dostawa ma miejsce poza UE. W związku z tym podatek VAT od importu lub opłaty za odprawę celną zostaną pobrane od klienta przez firmę pocztową lub kurierską. W związku z tym przedsiębiorca nie naliczy podatku VAT.
Wszystkie ceny mogą zawierać błędy drukarskie. Nie ponosimy odpowiedzialności za konsekwencje błędów w druku i składzie. W przypadku błędów drukarskich firma nie jest zobowiązana do dostarczenia produktu zgodnie z nieprawidłową ceną.
Płatności
Wszystkie zakupione towary podlegają jednorazowej płatności. Płatności można dokonać za pomocą różnych dostępnych metod płatności, takich jak Visa, MasterCard, Affinity Card, American Express lub metod płatności online (np. PayPal, Google Pay, Apple Pay).
Karty płatnicze (kredytowe lub debetowe) podlegają weryfikacji i zatwierdzeniu przez wystawcę karty. Jeśli nie otrzymamy wymaganego zatwierdzenia, nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia lub niedostarczenie zamówienia.
Umowa użytkownika
Tworząc konto w naszym serwisie, użytkownik jest zobowiązany do podawania nam przez cały czas dokładnych, kompletnych i aktualnych informacji. Niezastosowanie się do tego wymogu będzie stanowić naruszenie Warunków, co może skutkować natychmiastowym zamknięciem konta użytkownika w naszym Serwisie.
Użytkownik jest odpowiedzialny za ochronę hasła używanego do uzyskiwania dostępu do Usługi oraz za wszelkie działania lub czynności wykonywane przy użyciu hasła, niezależnie od tego, czy hasło dotyczy naszej Usługi, czy usługi mediów społecznościowych innej firmy.
Użytkownik zobowiązuje się nie ujawniać swojego hasła osobom trzecim. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia nas w przypadku wykrycia jakiegokolwiek naruszenia bezpieczeństwa lub nieuprawnionego użycia jego konta.
Użytkownik nie może używać jako nazwy użytkownika imienia i nazwiska innej osoby lub podmiotu ani nazwy, która nie jest prawnie dostępna do użytku, nazwy lub znaku towarowego, do którego mają zastosowanie prawa osoby lub podmiotu innego niż użytkownik, bez odpowiedniego zezwolenia, ani nazwy, która jest w inny sposób obraźliwa, wulgarna lub obsceniczna.
Prawa własności intelektualnej
Usługa i jej oryginalna zawartość (z wyłączeniem zawartości dostarczonej przez Użytkownika lub innych użytkowników), funkcje i funkcjonalność są i pozostaną wyłączną własnością Spółki i jej licencjodawców.
Usługa jest chroniona prawami autorskimi, znakami towarowymi i innymi prawami obowiązującymi zarówno w kraju, jak i w innych krajach.
Nasze znaki towarowe i szata graficzna nie mogą być wykorzystywane w związku z jakimikolwiek produktami lub usługami bez uprzedniej pisemnej zgody Spółki.
Twoja opinia dla nas
Użytkownik przenosi na Spółkę wszelkie prawa, tytuły i udziały we wszystkich przekazanych przez siebie Opiniach. Jeśli z jakiegokolwiek powodu taka cesja nie będzie skuteczna, użytkownik zgadza się przyznać Spółce niewyłączne, bezterminowe, nieodwołalne, nieodpłatne, ogólnoświatowe prawo i licencję na używanie, powielanie, ujawnianie, sublicencjonowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie i wykorzystywanie takich Opinii bez ograniczeń.
Linki do innych stron
Nasza Usługa może zawierać linki do stron internetowych lub usług stron trzecich, które nie są własnością Spółki ani nie są przez nią kontrolowane.
Spółka nie ma kontroli nad treścią, polityką prywatności lub praktykami stron internetowych lub usług stron trzecich i nie ponosi za nie odpowiedzialności. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Spółka nie ponosi odpowiedzialności, bezpośrednio lub pośrednio, za jakiekolwiek szkody lub straty spowodowane lub rzekomo spowodowane przez lub w związku z korzystaniem lub poleganiem na takich treściach, towarach lub usługach dostępnych na lub za pośrednictwem takiej strony lub usługi.
Zdecydowanie zachęcamy do zapoznania się z warunkami i politykami prywatności wszelkich odwiedzanych witryn lub usług stron trzecich.
Obserwacja
Możemy natychmiast zamknąć lub zawiesić konto użytkownika, bez powiadomienia i bez ponoszenia odpowiedzialności, z dowolnego powodu, w tym między innymi w przypadku naruszenia przez użytkownika niniejszych Warunków.
Po rozwiązaniu umowy prawo użytkownika do korzystania z Usługi natychmiast wygasa. Jeśli użytkownik chce zamknąć swoje konto, może po prostu zaprzestać korzystania z Usługi.
Ograniczenie odpowiedzialności
Niezależnie od jakichkolwiek szkód poniesionych przez Użytkownika, całkowita odpowiedzialność Spółki i jej dostawców na mocy dowolnego postanowienia niniejszych Warunków oraz wyłączne zadośćuczynienie Użytkownika za wszystkie powyższe ogranicza się do kwoty faktycznie zapłaconej przez Użytkownika za pośrednictwem Usługi lub 100 USD, jeśli Użytkownik nie dokonał żadnego zakupu za pośrednictwem Usługi.
W zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, Spółka ani jej dostawcy w żadnym wypadku nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody szczególne, przypadkowe, pośrednie lub wtórne (w tym między innymi za szkody związane z utratą zysków, utratą danych lub innych informacji, za przerwę w działalności, za obrażenia ciała, utratę prywatności wynikające z lub w związku z Usługą), utratę prywatności wynikającą z lub w jakikolwiek sposób związaną z korzystaniem lub niemożnością korzystania z Usługi, oprogramowania stron trzecich i/lub sprzętu stron trzecich używanego z Usługą lub w inny sposób w związku z jakimkolwiek postanowieniem niniejszych Warunków), nawet jeśli Spółka lub dostawca zostali poinformowani o możliwości wystąpienia takich szkód i nawet jeśli środek zaradczy nie spełnia swojego podstawowego celu.
Niektóre stany nie zezwalają na wyłączenie dorozumianych gwarancji lub ograniczenie odpowiedzialności za szkody przypadkowe lub wtórne, co oznacza, że niektóre z powyższych ograniczeń mogą nie mieć zastosowania. W tych stanach odpowiedzialność każdej ze stron będzie ograniczona w największym zakresie dozwolonym przez prawo.
"JEŚLI JEST'' i ''JEŚLI JEST DOSTĘPNE'' Wyłączenie odpowiedzialności
Usługa jest dostarczana użytkownikowi "W STANIE, W JAKIM SIĘ ZNAJDUJE" i "W STANIE, W JAKIM JEST DOSTĘPNA", ze wszystkimi wadami i bez jakiejkolwiek gwarancji.W maksymalnym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, Spółka, w imieniu swoim i swoich podmiotów stowarzyszonych oraz ich odpowiednich licencjodawców i usługodawców, jasno zrzeka się wszelkich gwarancji, wyraźnych, dorozumianych, ustawowych lub innych, w odniesieniu do Usługi, w tym wszelkich dorozumianych gwarancji przydatności handlowej, przydatności do określonego celu, tytułu prawnego i nienaruszania praw, a także gwarancji wynikających z przebiegu transakcji, wykonania, użytkowania lub praktyk handlowych. Nie ograniczając powyższego, Spółka nie udziela żadnej gwarancji, nie obiecuje ani nie oświadcza, że Usługa spełni wymagania użytkownika, osiągnie pożądane wyniki, będzie kompatybilna lub będzie współdziałać z innym oprogramowaniem, aplikacjami, systemami lub usługami, będzie działać bez zakłóceń, będzie spełniać standardy wydajności lub niezawodności, będzie wolna od błędów lub że wszelkie wady lub braki mogą lub zostaną naprawione.
Nie ograniczając powyższego, ani Spółka, ani żaden z jej dostawców nie składa żadnych oświadczeń ani gwarancji jakiegokolwiek rodzaju, wyraźnych lub dorozumianych: (i) co do działania lub dostępności Usługi lub zawartych w niej informacji, treści i materiałów lub produktów; (ii) że Usługa będzie działać nieprzerwanie lub bezbłędnie; (iii) co do dokładności, rzetelności lub aktualności jakichkolwiek informacji lub treści dostarczanych za pośrednictwem Usługi; lub (iv) że Usługa, jej serwery, treści lub wiadomości e-mail przesyłane przez Spółkę lub w jej imieniu są wolne od wirusów, skryptów, koni trojańskich, robaków, złośliwego oprogramowania, bomb czasowych lub innych szkodliwych elementów.
Niektóre jurysdykcje nie zezwalają na wyłączenie niektórych rodzajów gwarancji lub ograniczenia obowiązujących praw konsumenta, więc niektóre lub wszystkie z powyższych wyłączeń i ograniczeń mogą nie mieć zastosowania do użytkownika. Jednak w takich przypadkach wyłączenia i ograniczenia zawarte w niniejszej sekcji mają zastosowanie w zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo.
Rozstrzyganie sporów
W przypadku jakichkolwiek problemów lub sporów dotyczących Usługi, użytkownik zgadza się najpierw spróbować rozwiązać spór nieformalnie, kontaktując się ze Spółką.
Wysyłka
Warunki wysyłki dotyczą wyłącznie Holandii i Belgii.
Naszym celem jest dostarczenie zamówienia na adres podany podczas składania zamówienia.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz informacje o jego śledzeniu w ciągu 24 godzin w dni robocze. W niektórych przypadkach otrzymanie informacji o śledzeniu przesyłki może potrwać dłużej. W takim przypadku prześlemy informacje o śledzeniu tak szybko, jak to możliwe.
W przypadku wysyłki średni czas dostawy wynosi 5-8 dni. Możemy powiadomić użytkownika, jeśli spodziewamy się przekroczyć przewidywany termin dostawy, ale nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, zobowiązania, koszty, szkody lub wydatki wynikające z opóźnionej dostawy, w zakresie dozwolonym przez prawo.
Możemy nie być w stanie dostarczyć produktów do niektórych lokalizacji. W takich przypadkach poinformujemy użytkownika i zorganizujemy anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy lub dostarczenie go na inny adres dostawy potwierdzony przez użytkownika.
Ryzyko związane z Produktem przechodzi na Użytkownika z chwilą dostawy na Adres Dostawy, chyba że dostawa jest opóźniona z powodu niewykonania przez Użytkownika zobowiązań wynikających z niniejszych Warunków. Ryzyko przechodzi w dniu, w którym dostawa miałaby miejsce, gdyby użytkownik nie wypełnił swoich zobowiązań.
Jeśli użytkownik nie jest w stanie zaakceptować dostawy lub odbioru zamówienia, możemy dostarczyć mu kartę z instrukcjami dotyczącymi nowej dostawy lub odbioru przez przewoźnika.
W przypadku opóźnienia w dostawie lub odbiorze spowodowanego nieuzasadnioną odmową przyjęcia dostawy przez użytkownika lub w przypadku nieprzyjęcia lub nieodebrania przez użytkownika zamówienia od przewoźnika, możemy obciążyć użytkownika wszelkimi innymi kosztami poniesionymi przez nas w związku ze zwrotem zamówienia do nadawcy, bez uszczerbku dla jakichkolwiek innych przysługujących nam praw lub środków prawnych.
Dla użytkowników w Unii Europejskiej (UE)
Jeśli jesteś konsumentem w Unii Europejskiej, podlegasz wszystkim obowiązkowym przepisom prawa kraju, w którym mieszkasz.
Zgodność z prawem (SIEDZIBA FIRMY)
Użytkownik oświadcza i gwarantuje, że (i) nie znajduje się w kraju objętym embargiem przez rząd Holandii lub wskazanym przez rząd Holandii jako kraj wspierający terroryzm oraz (ii) nie znajduje się na żadnej liście stron objętych zakazem lub ograniczeniami ustanowionej przez rząd Holandii.
Naruszenie i wyłączenie
Separacja
Jeśli jakiekolwiek postanowienie niniejszych Warunków zostanie uznane za niewykonalne lub nieważne, takie postanowienie zostanie zmodyfikowane i zinterpretowane w celu osiągnięcia celu takiego postanowienia w zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, a pozostałe postanowienia pozostaną w pełnej mocy.
Zwolnienie
O ile niniejsze Warunki nie stanowią inaczej, nieskorzystanie z prawa lub niewykonanie zobowiązania wynikającego z niniejszych Warunków nie wpływa na zdolność Strony do skorzystania z tego prawa lub żądania wykonania w późniejszym czasie, a zrzeczenie się naruszenia nie stanowi zrzeczenia się kolejnego naruszenia.
Interpretacja
Niniejsze Warunki mogą zostać przetłumaczone, jeśli udostępniliśmy je użytkownikowi w naszym Serwisie. Użytkownik zgadza się, że w przypadku sporu rozstrzygający będzie oryginalny tekst w języku angielskim.
Zmiany niniejszych warunków
Zastrzegamy sobie prawo, według własnego uznania, do zmiany lub zastąpienia niniejszych Warunków w dowolnym momencie. Jeśli zmiana jest istotna, dołożymy uzasadnionych starań, aby powiadomić o nowych Warunkach z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem. To, co stanowi istotną zmianę, zostanie określone wyłącznie przez nas.
Kontynuując dostęp lub korzystanie z naszej Usługi po wejściu w życie tych zmian, użytkownik wyraża zgodę na przestrzeganie zmienionych Warunków. Jeśli użytkownik nie akceptuje nowych warunków w całości lub w części, powinien zaprzestać korzystania z Witryny i Usługi.
Polityka zwrotów
Przegląd
Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od otrzymania zamówienia, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu lub wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany, a także musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Różne rodzaje towarów nie podlegają zwrotom. Zwrotowi nie podlegają produkty łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety i czasopisma. Nie przyjmujemy również przedmiotów intymnych lub sanitarnych, materiałów niebezpiecznych ani łatwopalnych cieczy lub gazów.
Dodatkowe przedmioty niepodlegające zwrotowi:
- Bony upominkowe.
- Oprogramowanie do pobrania.
- Niektóre produkty zdrowotne i higieny osobistej.
- Towary zakupione na wyprzedaży lub w ramach promocji rabatowej.
- Aby zrealizować zwrot, wymagamy faktury lub dowodu zakupu.
Zakupu nie można zwrócić do producenta.
Istnieją pewne sytuacje, w których przyznany zostanie tylko częściowy zwrot pieniędzy:
Książka z widocznymi śladami użytkowania CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gry wideo, kasety magnetofonowe lub płyty winylowe, które zostały otwarte. Wszelkie przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub brakuje w nich części z przyczyn nie wynikających z naszej winy. Wszelkie przedmioty zwrócone później niż 30 dni po dostawie.
Referencje
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Poinformujemy również o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, będzie on przetworzony, a kredyt będzie automatycznie dodany do karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty
- Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, powinieneś najpierw ponownie sprawdzić swoje konto bankowe.
- Następnie należy skontaktować się z operatorem karty kredytowej, ponieważ oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
- Następnie należy skontaktować się z bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często musi upłynąć pewien czas.
- Jeśli wykonałeś wszystkie powyższe czynności i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@lyndo.pl
Towary
Zwrotowi podlegają wyłącznie towary w normalnej cenie. Towary wyprzedażowe nie podlegają zwrotowi.
Wymiana
Towary wymieniamy tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, napisz do nas na adres Kontakt@lyndo.pl, a my Ci pomożemy.
Prezent
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt w wysokości wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu otrzymasz pocztą bon upominkowy.
Jeśli przedmiot nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba obdarowana wysłała zamówienie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowanej i zostanie ona powiadomiona o zwrocie.
Zwroty
Aby zwrócić produkt, należy wysłać wiadomość e-mail na adres Kontakt@lyndo.pl Pomożemy Ci od tego momentu.
Użytkownik jest odpowiedzialny za pokrycie własnych kosztów wysyłki związanych ze zwrotem produktu. Koszty wysyłki nie zostaną zwrócone. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt procesu zwrotu zostanie odjęty od kwoty zwróconych pieniędzy.
W zależności od miejsca zamieszkania czas potrzebny na dotarcie wymienianego przedmiotu może się różnić.
W przypadku zwrotu droższych przedmiotów należy rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem Kontakt@lyndo.pl lub wypełnij formularz na stronie https:/lyndo.pl/contact/ w przypadku pytań dotyczących zwrotów.
Polityka prywatności
Strona: https://www.lyndo.pl
O naszej polityce prywatności
Lyndo bardzo dba o prywatność użytkowników. Przetwarzamy tylko te dane, które są nam potrzebne do (ulepszania) naszych usług i traktujemy wszystkie gromadzone przez nas informacje o użytkowniku i korzystaniu przez niego z naszych usług z należytą starannością. Twoje dane nie będą udostępniane stronom trzecim w celach komercyjnych. Niniejsza Polityka Prywatności ma zastosowanie do korzystania ze strony internetowej Lyndo i usług na niej dostępnych. Niniejsza Polityka Prywatności opisuje, jakie informacje o użytkowniku gromadzimy, do czego są one wykorzystywane oraz komu i na jakich warunkach informacje te mogą być udostępniane osobom trzecim. Wyjaśniamy również, w jaki sposób przechowujemy dane użytkownika, jak chronimy je przed niewłaściwym wykorzystaniem oraz jakie prawa przysługują użytkownikowi w odniesieniu do przekazywanych nam danych osobowych.W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej Polityki Prywatności, prosimy o kontakt z naszym specjalistą ds. prywatności, którego dane kontaktowe znajdują się na końcu naszej Polityki Prywatności.
Informacje o przetwarzaniu przez nas danych
Poniżej możesz przeczytać, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane, gdzie je przechowujemy, jakie techniki bezpieczeństwa stosujemy i dla kogo dane są widoczne.
Oprogramowanie sklepu internetowego
Korzystamy z hostingu internetowego i usług poczty e-mail Shopify, Google G Suite i Klaviyo, W przypadku naszego hostingu internetowego korzystamy z usług firmy hostingowej. Dane osobowe gromadzone podczas korzystania z naszej strony internetowej i usług są udostępniane naszemu hostingowi, który potrzebuje dostępu do tych informacji w celu zapewnienia wsparcia (technicznego). Nie będą oni wykorzystywać tych danych do innych celów. Na podstawie zawartej z nim umowy nasz hostingodawca jest zobowiązany do podjęcia niezbędnych środków ostrożności i bezpieczeństwa w odniesieniu do danych osobowych użytkownika.
Nasz sklep internetowy został opracowany przy użyciu oprogramowania Shopify i jest hostowany na własnym serwerze. Podjęliśmy niezbędne środki ostrożności i środki bezpieczeństwa w odniesieniu do danych osobowych, takie jak szyfrowanie SSL i silna polityka haseł.
E-mail i listy mailingowe
W przypadku naszej regularnej biznesowej poczty elektronicznej korzystamy z usług poczty elektronicznej naszego hosta internetowego. Podmiot ten podjął odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapobiec nadużyciom, utracie lub modyfikacji danych użytkownika.Nasz hostingodawca nie ma dostępu do naszej skrzynki pocztowej i traktujemy naszą cyrkulację e-mailową jako poufną.
Cel przetwarzania danych
Ogólny cel przetwarzania danych
Wykorzystujemy dane użytkownika wyłącznie w celu świadczenia mu naszych usług. Oznacza to, że cel przetwarzania tych danych jest bezpośrednio związany z zadaniem, które nam oferujesz. Nie wykorzystujemy tych danych do (ukierunkowanych) celów marketingowych. Jeśli użytkownik udostępni nam informacje, a my wykorzystamy je - nie na podstawie wniosku - w celu późniejszego skontaktowania się z nim, najpierw poprosimy go o wyraźną zgodę. Dane użytkownika nie będą udostępniane stronom trzecim w celach innych niż wypełnianie obowiązków księgowych i administracyjnych. Wszystkie te strony trzecie są zobowiązane do zachowania poufności na mocy umowy, którą z nimi zawarliśmy, przysięgi lub zobowiązania prawnego. Dane gromadzone automatycznie: informacje gromadzone automatycznie przez naszą witrynę internetową są przetwarzane wyłącznie w celu świadczenia usług i/lub dalszego ulepszania naszych usług. Informacje te (np. adres IP użytkownika (zanonimizowany), przeglądarka internetowa i system operacyjny) nie stanowią danych osobowych. Współpraca w dochodzeniach podatkowych i karnych: w niektórych przypadkach możemy być prawnie zobowiązani do udostępnienia danych użytkownika w celu pomocy w dochodzeniu podatkowym lub karnym. W takich przypadkach jesteśmy zobowiązani do zachowania zgodności i udzielenia pomocy, ale sprzeciwimy się temu na podstawie zgodnej z prawem możliwości.
Okresy przechowywania
Przechowujemy dane użytkownika tak długo, jak długo jest on naszym klientem. Oznacza to, że zachowujemy i przechowujemy profil klienta do momentu powiadomienia nas o rezygnacji z korzystania z naszych usług. Takie powiadomienie liczy się również jako prośba o zapomnienie. Jesteśmy zobowiązani do przechowywania faktur zawierających dane (osobowe) użytkownika ze względu na odpowiednie obowiązki administracyjne, informacje te będą przechowywane w bezpieczny sposób, o ile nie upłynął jeszcze odpowiedni termin dla tych obowiązków. Pracownicy nie mają już dostępu do profilu klienta ani żadnych dokumentów utworzonych w wyniku zlecenia lub zadania.
Twoje prawa
Zgodnie z obowiązującym prawem, jako osoba, której dane dotyczą, masz pewne prawa w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych przez nas lub w naszym imieniu. Poniżej znajduje się wyjaśnienie tych praw i sposobu, w jaki użytkownik, jako osoba, której dane dotyczą, może się na nie powoływać. Aby zapobiec nadużyciom, faktury i kopie danych użytkownika wysyłamy zasadniczo wyłącznie na adresy e-mail podane nam przez użytkownika. Jeśli użytkownik chce otrzymywać te informacje na inny adres e-mail lub, na przykład, pocztą, poprosimy go o odpowiednią identyfikację. Będziemy przechowywać zapisy wypełnionych wniosków; w przypadku wniosku o zapomnienie będziemy przechowywać zapisy zanonimizowanych danych. Użytkownik otrzyma wszystkie faktury i kopie danych w plikach zorganizowanych w formacie nadającym się do odczytu maszynowego w oparciu o klasyfikacje danych, których używamy w naszym systemie.
Prawo dostępu
Użytkownik zachowuje prawo dostępu do przetwarzanych przez nas danych, które odnoszą się do jego osoby lub mogą być do niej przypisane w dowolnym momencie. Użytkownik może zażądać takiej kontroli od osoby kontaktowej ds. prywatności. Użytkownik otrzyma odpowiedź na swój wniosek w ciągu 30 dni. Jeśli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, prześlemy użytkownikowi, za pośrednictwem znanego nam adresu e-mail, kopię wszystkich danych wraz z dodatkową listą podmiotów przetwarzających te dane, ze wskazaniem kategorii, w ramach których przechowujemy te dane.
Prawo do sprostowania
Użytkownik zachowuje prawo do sprostowania w dowolnym momencie wszelkich przetwarzanych przez nas danych, które odnoszą się do jego osoby lub mogą być do niej przypisane. Użytkownik może zażądać takiego sprostowania od osoby kontaktowej ds. prywatności. Użytkownik
otrzyma odpowiedź na swój wniosek w ciągu 30 dni. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, wyślemy potwierdzenie, że informacje zostały poprawione, pocztą elektroniczną na znany nam adres e-mail.
Prawo do ograniczenia przetwarzania
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie ograniczyć przetwarzane przez nas dane, które odnoszą się do jego osoby lub mogą być do niej przypisane. Użytkownik może zażądać takiego ograniczenia od naszej osoby kontaktowej odpowiedzialnej za prywatność. Użytkownik otrzyma odpowiedź na swój wniosek w ciągu 30 dni. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, prześlemy użytkownikowi potwierdzenie za pośrednictwem znanego nam adresu e-mail, że przetwarzanie jego danych zostanie ograniczone do czasu, gdy użytkownik zdecyduje się cofnąć to ograniczenie.
Prawo zbywalności
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zażądać, aby przetwarzane przez nas dane, które odnoszą się do jego osoby lub mogą być do niej przypisane, były przetwarzane przez wybraną przez niego stronę trzecią. Użytkownik może wysłać takie żądanie do naszego specjalisty odpowiedzialnego za kwestie prywatności. Użytkownik otrzyma odpowiedź na swój wniosek w ciągu 30 dni. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, prześlemy użytkownikowi, za pośrednictwem znanego nam adresu e-mail, faktury (osobiste) lub kopie danych przetwarzanych przez nas lub strony trzecie w naszym imieniu. Jest bardzo prawdopodobne, że w takim przypadku nie będziemy już w stanie zaoferować Ci naszych usług, ponieważ nie możemy już zagwarantować poprzedniego bezpieczeństwa danych.
Prawo do sprzeciwu i inne prawa
Użytkownik zachowuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w dowolnym momencie. W przypadku wniesienia takiego sprzeciwu natychmiast zaprzestaniemy przetwarzania danych na czas rozpatrywania sprzeciwu. W przypadku uzasadnionego sprzeciwu zwrócimy wszystkie faktury i/lub kopie danych osobowych, które my lub osoby trzecie przetwarzały w naszym imieniu do tego czasu, a następnie zaprzestaniemy ich przetwarzania. Użytkownik zachowuje również prawo do niepodlegania zautomatyzowanym procesom decyzyjnym lub profilowaniu. Przetwarzamy dane użytkownika w taki sposób, że prawo to nie ma zastosowania. Jeśli uważasz, że to prawo ma zastosowanie, skontaktuj się z naszym specjalistą ds. prywatności.
Zmiany w polityce prywatności
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany naszej polityki prywatności w dowolnym momencie. Na tej jednak stronie zawsze będzie wyświetlana najnowsza wersja naszej Polityki Prywatności. Jeśli nowa Polityka Prywatności wpłynie na sposób, w jaki obchodzimy się z nowo zebranymi danymi dotyczącymi Twojej osoby, powiadomimy Cię o tym e-mailem.
Lyndo
E-mail: Kontakt@lyndo.pl
Dane firmy
Company name : DVM-COMMERCE LIMITED
Reg. Number: 68806498
Address: RM 4, 16/F, HO KING COMM
CENTRE, 2-16 FAYUEN STREET,
MONG KOK
HONG KONG